11/01/2012

Wierzysz w duchy?

Już od dłuższego czasu szukałam lampki dla mojej małej która będzie wystarczająco mocno świecić w nocy, abym mogła ją w razie potrzeby przewinąć jak i będzie również łądnym dodatkiem do pokoju. W końcu znalazłam to, czego szukałam, a nawet więcej!
Kotek? Duszek :). Jest produktem z Ikei i jest wykonana z gumy, a w środku posiada akumulatorek który daje na przemian piękną poświatę światła niebieskiego, turkusowego oraz zielonego. Poniżej zdjęcie wykonane późnym wieczorem.


Co mi się bardzo podoba to fakt, że lampka nie musi być podłączona non stop do kontaktu. Do zestawu jest dołączony zasilacz. Jeszcze nie przetestowałam jak długo lapmka może świecić niepodłączona do zasilacza, ale wczoraj jakieś 2h się świeciła i nie padła także wróżę jej długowieczność :). Koszt to £13.00.


Do wyboru był jeszcze mniejszy duszek
Jednak czerwień do mnie nie przemawia.
Jak Wam się podobają duszki? Mam tylko nadzieję, że maleństwo się nie przestraszy :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...