11/07/2012

Spacer i Primark'owe zdobycze

Spacer z księżną mą często kieruję w strone mojego małego przydomowego centrum zakupowego :). I takim to sposobem pomyślałam, że przydałoby się coś cieplejszego pod kołderkę w te coraz zimniejsze noce. Z działu z piżamkowego wybrałam spodenki 3/4 w 'śniegowy' wzorek. 


W sezonie jesień/zima jestem zwolenniczką zestawu spodenki + bluzeczka tak więc w koszyku musiałam wybrać coś w miarę pasującego do spodenek.


Myślę, że będzie w sam raz :)
Nie mógł mnie ominąć dział z błyskotkami. Także 3 i ostatnia rzecz prezentuje się nastepująco.


Piękny wisior w burgundowym kolorze. To dopiero pierwsza moja rzecz w takim kolorze (aż wstyd się przyznać). Będzie się ładnie prezentować na mojej granatowej dzianinowej sukience. 

Spodenki - £5
Koszulka - £2.50
Wisior - £4


4 comments:

  1. Nice blog :)
    http://deimylife.blogspot.com/ - folow this blog if you like it :)

    ReplyDelete
  2. Wisior jest świetny :) Widziałam identyczny, ale w innym kolorze, w H&M.

    ReplyDelete
  3. och zazdroszczę bliskości Primarka :(
    Ale zapraszam do siebie - otagowałam :D

    ReplyDelete
  4. Świetne zakupy, również zazdroszczę Primarka!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...