11/21/2012

Ludzka życzliwość + zimowa kurteczka

Czytając blogi mam głównie mieszkających w Polsce, po trosze cieszę się, że nie ma mnie tam z Claudią pod jednym względem - nie mam dziwnych uwag od osób trzecich odnośnie ubioru małej, wyglądu, nikt obcy jej nie dotyka bez uprzedniego zapytania się mnie o zgodę, nie mam złośliwych komentarzy, że powinno się robić tak a nie tak. W Polsce szczególnie osoby starsze mają dziwną tendencję do komentowania cudzych dzieci. A to, że nie ubrane za ciepło, że się przeziębi i jaka to matka wyrodna wychodząc tak z dzieckiem na podwórko. A dlaczego na podwórku skoro ma katarek? A dlaczego ma taką cienką czapeczkę, a, że kiedyś to się tak nie robiło, a to, a tamto. Strach wychodzić z domu bo niewiadomo kto znowu naskoczy z równie serdeczną uwagą...

W UK zauważyłam (no może to tylko domena londyńczyków), że ludzie to nawet rzadko zauważają w ogóle niemowlę w wózku. Jak już, to głównie się uśmiechają. Odkąd mała jest na świecie, może ze 3 osoby zaczepiły mnie/ją i porozmawiały, ale broń Boże nie było żadnego głaskania/dotykania. To nie jest tak, że izoluję dziecko od ludzi, ale wybaczcie - ja nie chciałabym być dotykana przez nieznaną mi osobę, a co dopiero moje dziecko! Lubię gdy obca osoba chociaż sie spyta, czy może dotknąć/pogłaskać. Małe dziecko trzeba traktować jak człowieka dorosłego. Dziwnie trochę by było gdyby ktoś nagle zaczął nas łapać za pucki co? :)) 

Zmieniając temat. Moje uzależnienie od TK Maxx'a jest przeogromne! Dużo rzeczy w moim domu jest właśnie z tego sklepu. Uwielbiam w nim szperać i łapać okazję. Tak na prawdę to moje drugie imię to OKAZJA hehe. Wczoraj na spacerze z Claudią wstąpiłyśmy 'na momencik' wychodząc z dwoma zdobyczami :).

Uwielbiam akcenty dekoratorskie. Niedługo Claudia będzie miała swój pokój i powoli zbieram akcesoria. Oto drewniana litera C.
 Na pewno znajdzie swoje miejsce.

Do tego ciepła 'na misiu' kurteczka. Urzekł mnie ten wzór i kokardki.


To tyle. Pozdrawiam :)

1 comment:

  1. Oj tak, mnie się też tu podoba podejście ludzi. Nikt nie wciska nosa w nieswoje sprawy.
    Kurteczka śliczna.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...